مسیح و آرش
نوشته شده توسط : الکس

این دو خواننده سرشناس که از سال‌ها پیش مورد توجه مخاطبین موسیقی قرار گرفته بودند، از حدود دو سال پیش و در همکاری با موسسه «آراد» به جرگه خوانندگان رسمی پیوستند و پس از انتشار چند تک‌آهنگ با مجوز رسمی، اکنون خود را برای برگزاری اولین کنسرت آماده می‌کنند.

این کنسرت در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد و بلیت‌فروشی آن ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ از طریق سایت «آراد کنسرت» آغاز خواهد شد.

پس از اجرای تهران، تور کنسرت‌های مسیح و آرش در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد. این دو برادر فعالیت‌های موسیقایی خود را تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «آراد» به مدیریت میلاد ماهان‌راد و سعید سال‌ افزون انجام می‌دهند
 

هردوی آنها رشته آهنگسازی را دنبال کرده اند و به انواع سازها تسلط دارند . نام اصلی این دو برادر هنرمند آرش و مسیح عدل پرور می باشد . مسیح برادر بزرگتر آرش است و به گفته خود آرش نوشتن را از مسیح یاد گرفته است .معروف ترین و پربازدیدترین آهنگ مسیح و آرش AP آهنگ شنیدنی بیا بازم نام دارد که یکی از آهنگ های ماندگار این دو خواننده شد.

 مسیح و آرش ای پی

عکس مسیح و آرش Ap

 

 

مسیح و آرش ای پی

بیوگرافی آرش عدل پرور یا ARASH AP

آرش عدل پرور زاده 21 مرداد سال 1369 در تهران است. او آهنگسازی و موسیقی را نزد استادانی مانند ایمان فرهودی، اسماعیل زاده و الهامیان آموخته است. او در مورد موسیقی تحصلات عالی دارد.

آرش عدل پرور متولد 21 مرداد 1369 در تهران، خواننده است

 

مسیح و آرش ای پی

بیوگرافی مسیح عدل پرور

مسیح زاده 20 اردیبهشت سال 1367 در شهر تهران است. مسیح هم خیلی زود و از سن 16 سالگی وارد عرصه موسقی شد. او به همراه آرش به ترانه سرایی و آهنگسازی مشغول شد.

او هم مانند برادرش موسیقی را نزد استادان بزرگ آموخته است.

 

نخستین آهنگ مجوزدار

این دو خواننده پس از عقد قرارداد با شرکت موسیقی ترانه شرقی و عدم فعالیت به مدت یک سال به منظور کسب مجوز، در مهر سال 95 با قطعه مذهبی دیوونه کند توانستند مجوز فعالیت بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 3 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: